25.8.10

Pressemeddelelse: Livtag med festugens tema om naboer

Katrine Faber i fyrtårnet på Anholt
I dag har vi sammen med Gellerup Museum udsendt en pressemeddelelse om Naboerne kommer i Gellerupparken den 28.-29. august. Her kan man blandt andet læse følgende:

"I weekenden kan man på Gellerup Museum opleve en række kunstnere tage livtag med festugens tema, Naboer.

- Gellerup Museum er et oplagt sted at undersøge begrebet nabo. Hvem er nabo til hvem, og hvad ved vi om hinanden? Gellerup Museums ambition om at ’åbne’ Gellerup for både lokale beboere og udefrakommende hænger fint sammen med dette kunstprojekt, hvor netop naboskabets facetter er i centrum, siger museumsinspektør Doron Haahr.

- For os er mødet og naboskabet vigtigt. Mødet mellem forskellige kunstarter, mødet mellem os som kunstnere og vores publikum. Og mødet mellem et øde sted på Anholt og et tætbefolket boligområde i storbyen, uddyber Katrine Faber, performer, stemmekunstner og fortæller."

Læs hele pressemeddelelsen på www.brabrand-boligforening.dk/Nyhedsvisning.aspx?ID=2811&Action=1&NewsId=165&PID=8591

Læs omtalen på Borgerportalen Århus Vest www.aarhusvest.dk/aktuelt/nyheder/arkiv/dato/2010/august/27/nabotema-gellerup-er-venner-med-anholt

Find os på Alt om Århus: http://aoa.dk/udstilling/naboerne-kommer-kunst-og-fortaellinger-i-gellerupparken

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.